Mobile menu button
Design District Zagreb logo
 

Partneri 2016

 

Organizatori

Dizajn centar Zagreb

Institucionalna podrška

Gradski ured za strategijsko planiranje i razvoj Grada

Glavni partneri


Franck

Franck je jedan od najuspješnijih hrvatskih proizvođača i izvoznika prehrambenih proizvoda - kave, čaja i grickalica - čija tradicija traje više od 120 godina. Franckova priča započinje 1827. godine kada je mladi i ambiciozni njemački poduzetnik Johann H. Franck prvi put uspio ljekovitu biljku cikoriju preraditi u kavovinu. Zagrebačka tvornica otvorena je 1892. godine, a početak djelatnosti utemeljila je upravo na ideji Johanna H. Francka, pretvarajući cikoriju u kavovinu. Uz Franckove proizvode su brojne generacije odrastale te i danas, 120 godina od utemeljenja tvornice, ime Franck znači garanciju vrhunske kvalitete.


HEP

Hrvatska elektroprivreda (HEP grupa) je vodeća tvrtka za proizvodnju električne energije, prijenos , distribuciju i opskrbu električnom energijom u Hrvatskoj. HEP je vertikalno integrirana elektroenergetska tvrtka, s čitavim rasponom djelatnosti na tržištu električne energije od proizvodnje do prodaje krajnjim kupcima . Tvrtke, članice HEP grupe također se bave proizvodnjom, distribucijom i opskrbom toplinskom energijom, kao i veleprodajom, distribucijom i opskrbom plinom.




Strongbow

Strongbow je vodeći svjetski cider - iznenađujuće osvježavajuće, pjenušavo alkoholno piće spravljeno od dozrelih jabuka, bogatog voćnog okusa. Savršen je za sunčane dane, kad se u parku ili na terasi opuštate s prijateljima te planirate zajednički odmor ili provod dok uživate u zalasku sunca. Najviše ga cijene ljudi koji vole gradski život, a istovremeno cijene dašak prirode.


Strukovna podrška

Udruženje hrvatskih arhitekata

Lokalni partneri

OPA - organizacija za planiranje i arhitekturu

Galerija Miroslav Kraljević

Udruga za promicanje vizualne kulture

Edward Bernays - prva visoka škola za komunikacijski menadžment

Millenium promocija plus d.o.o

Partneri

Hiperprodukcija

Demode

Demode is a relatively young web & design studio, founded in September 2008. Through the following years, it gathered and nourished experts who had, until then, been acquiring their designer and marketing experience in several large Croatian companies. The studio has grown from the initial two to todays' ten employees, and we are always ready to welcome new talent. Our knowledge and experience in the fields of graphic and web design and marketing has been proven through our work on different assignments for several succesful companies in Croatia and abroad. We do our best to keep up with the global trends in the fields of design, technology and marketing. A cutting edge computer and telecommunications' equipment as well as constant investment in the knowledge and skills of our team allow us to keep our ground and master new challenges in the ever-changing business enviroment of today.

Muzej za umjetnost i obrt


Zagrebački Holding

Medijski partneri

Jutarnji list

As a modern, pro-active, liberal, individualistically-oriented newspaper, through a series of articles and columns Jutarnji list reports daily and promotes the most important social values, breaks prejudices, demolishes myths and encourages critical thinking about social processes. Readers recognize Jutarnji List as the newspaper that can provide them with quality information and objective analysis first, while giving a different view of key events and processes.

Büro24/7

Büro 24/7 pokrenut je u Hrvatskoj prije tri godine kao medijska platforma koja simbolizira ultimativni vodič kroz "najbolje od najboljeg" u svijetu mode, ljepote, glazbe, filma, kazališta, suvremene umjetnosti, literature kao i društvene scene. Osnovne karakteristike Büro 24/7 koncepta su jedinstvena insajderska perspektiva te koncizan i kratak opis onoga sto Büro tim predlaže pod određenom rubrikom. U kratkom roku Büro 24/7 je izrastao u svjetski priznat projekt s uredima u Hrvatskoj, Azerbajdžanu, Kazahstanu, Ukrajini, Ujedinjenim Arapskim Emiratima, Australiji, Mongoliji, Singapuru i Maleziji. Hrvatska verzija portala ujedno je i prva Büro 24/7 franšiza u svijetu a u tri godine postojanja nametnuo se kao vodeća lifestyle platforma koja uspješno objedinjuje kvalitetu informacije i besprijekornu vizualnu prezentaciju što ga čini prepoznatljivim.

Vizkultura

Vizkultura.hr kontinuirano i angažirano, na jedinstven način, prati domaću i regionalnu scenu suvremenih vizualnih umjetnosti. U fokusu portala su likovne umjetnosti, grafički i produkt dizajn, arhitektura i prostor, fotografija, film, ilustracija, ulična umjetnost, novi mediji i ostala srodna područja suvremene umjetnosti, vizualne kulture i društva. Svojim sadržajem, konceptom i dosegom podržava umjetnike i autore, projekte i manifestacije, doprinosi vizualnom odgoju društva i medijskom plasiranju najkvalitetnije umjetničke i kulturne tematike te tako oplemenjujući medijski prostor kvalitetnim sadržajem. Vizkulturin autorski projekt Plakatiranje, kontinuirano rastuća serija plakata koje za portal rade domaći i regionalni umjetnici, dizajneri, ilustratori i ostali kreativci, danas okuplja više od 120 radova i bio je izložen na brojnim festivalima i izložbama u Hrvatskoj i regiji.

Tportal

tportal.hr je vodeći hrvatski news portal fokusiran na visoko relevantan i ozbiljan sadržaj te zabavu kojeg mjesečno posjeti više od tri milijuna posjetitelja. S ponudom premium sadržaja na internet i mobilnoj platformi tportal.hr dnevno plasira mnogobrojne vijesti i članke iz domene dnevno-političkih, biznis, lifestyle i kulturnih tema te posjeduje vrlo popularne servise i usluge poput telefonskog imenika, Playtoy umreženih online igara te aktivni forum za razmjenu stavova i mišljenja. Jedinstvenost tportala kao relevantnog i ozbiljnog medija potvrđuju vjerni čitatelji, brojni kolumnisti i blogeri te redovne medijske analize i istraživanja tržišta koja dokazuju kontinuiranu prisutnost i citiranost tportala u drugim medijima.

Globus

Globus je od svog prvog broja 14. prosinca 1990. zadržao poziciju najvažnijeg, najtiražnijeg i najutjecajnijeg političko-gospodarskog tjednika u državi te se do danas ukupno prodao u više od 60 milijuna primjeraka. Globus je danas moderan, europski news magazin koji iz tjedna u tjedan objavljuje široki spektar tema od politike, aktualnosti i biznisa do kulture i umjetnosti, ali i globalnih trendova življenja, ekologije, dizajna, arhitekture i gastronomije.

Gloria

Svakog tjedna, vođena visokim standardima kvalitete sadržaja i forme, profesionalnosti, provjerenosti i ekskluzivnosti, kao kroničarka društvenih zbivanja u regiji Gloria približava čitateljima živote slavnih, uspješnih i javno istaknutih osoba iz svijeta estrade, filma, sporta, umjetnosti, mode, plemstva, znanosti i poduzetništva.

Gloria IN

Svake subote u paketu uz Jutarnji list, Gloria IN predstavlja najnovije proizvode koje možete kupiti u Hrvatskoj te novitete na svjetskom tržištu. Već sedam godina najčitaniji i najprodavaniji shopping vodič!

Forbes

Hrvatsko izdanje magazina Forbes pouzdan je izvor važnih informacija i vodič kroz sve promjene koje nam slijede u skoroj budućnosti. Jedan
od osnovnih zadataka mu je širenje pozitivnih ideja o poslovanju i poduzetnicima u društvu u kojem se uspjeh još uvijek smatra posljedicom nezakonitog djelovanja. Forbes objavljuje priče o pozitivnoj strani uspjeha. Kako su uspjeli? Tko su? Odakle dolaze? Koje su škole pohađali? Koja sveučilišta i koje profesije obećavaju najsjajnije karijere? Postoje Ii pravila koja jasno vode prema poslovnom uspjehu? Ili ukratko: što netko treba učiniti kako bi se uspio probiti na Forbesovu Iistu najuspješnijih i najbogatijih hrvatskih poslovnih Ijudi? Magazin Forbes pokrenuli smo da bismo pravodobno saznali sve što se događa i kod nas i oko nas.

Oris

Oris Kuća Arhitekture mjesto je susreta i druženja, kreativnosti i dobrih vibracija; mjesto promocije arhitekture, dizajna, umjetnosti i kulture. Na više od 600 m2 atraktivnog prostora smještena je multimedijalna dvorana, kutak za čitatelje Forcimer, uredski prostor redakcije časopisa i portala Oris te klub restoran Voncimer. Multimedijalna dvorana sa 156 sjedećih mjesta namijenjena je organizaciji stručnih predavanja, seminara, konferencija, prezentaciji proizvoda i usluga, izložbenih i kulturnih manifestacija i radionica. Biblioteka i kutak za čitatelje Forcimer osim vlastite naklade nudi preko 150 vrsta stranih i domaćih časopisa i velik broj monografija iz područja arhitekture i kulture. Gosti klub restorana Voncimer imaju zadovoljstvo sjediti u unikatnim stolcima koje su za uređenje restorana donirali arhitekti iz svih dijelova svijeta, od Japana i Skandinavije do Bosne i Hercegovine.

Time Out Croatia

Time Out je pouzdana globalna platforma koja inspirira i omogućuje ljudima da iskuse najbolje od svoga grada (kao mještanin ili turist). Djelujući u 107 gradova, preko 39 zemalja, ima mjesečni globalni doseg od 95 milijuna preko svih platforma. Od davnog lansiranja u Londonu 1968.g., kao prvi vodič na svijetu koji nudi “što ima", nitko ne zna urbani život kao Time Out. Ako želite doznati o hrani, atrakcijama, umjetnosti, kulturi, shoppingu i noćnom životu, onda je Time Out vaš prijatelj koji nudi najbolje od grada u dlanu. Hrvatskim izdanjem Time Out-a se koristi više od milijun urbanih pojedinaca iz više od 100 zemalja (turistički i poslovni posjetitelji) svake sezone kako bi pronašli najbolje od Hrvatske. Nitko drugi nema ovakvu publiku.

CRO Life Magazin

Cro LIFE ideja rodila se iz velike ljubavi nekoliko svjetskih putnika prema novim gradovima, restoranima, klubovima, festivalima, običajima, glazbi – najboljem od najboljeg što jedna zemlja može ponuditi turistima ali i svojim građanima. U svim velikim gradovima svijeta, uvijek smo nailazili na mjesečne vodiče za najbolja događanja i zanimljivosti. Odlučili smo da su Zagreb i drugi hrvatski gradovi jedan vrlo zanimljiv svijet kako za lokalno stanovništvo tako i za turiste i da Hrvatska zaslužuje svoj vodič. Novi broj izlazi svaki mjesec najkasnije do 3. u mjesecu, dvojezičan je i besplatan za sve čitatelje, tiska se u 10.000 primjeraka. Magazin se distribuira u svim velikim gradovima Hrvatske na info punktovima turističkih zajednica, najposjećenijim kafićima i restoranima, hostelima i hotelima, klubovima, kulturnim centrima i događanjima – više od 150 mjesta diljem Hrvatske.

Croatia Week

Croatia Week jedan je od vodećih svjetskih portala s vijestima o aktualnim događajima, sportu, biznisu, politici i umjetnosti iz Hrvatske na engleskom jeziku. Bez obzira zanima li vas Hrvatska kao odredište za odmor ili poslovno putovanje, bilo da živite u Hrvatskoj ili ste među milijunima Hrvata koji žive u inozemstvu, naš je cilj da budete u toku sa svim događanjima u Hrvatskoj. Za praćenje aktualnih zbivanja, te zanimljive intervjue i recenzije koje će vam dati jedinstven uvid u život u Hrvatskoj, zadužen je tim novinara i suradnika sa sjedištem u Zagrebu. Portal Croatia Week čitan je u 70 svjetskih zemalja i ubraja se među najcijenjene izvore vijesti iz Hrvatske na engleskom jeziku.

Čovjek i prostor

Informativan i uvijek aktualan časopis Čovjek i prostor (ČIP) Udruženja hrvatskih arhitekata od svog je prvog broja 1954. godine vjeran ideji interdisciplinarnosti i objedinjavanja srodnih tema područja arhitekture, urbanizma, oblikovanja, umjetnosti i industrijskog dizajna. Premda prvenstveno namijenjen arhitektima i posvećen arhitekturi, ČIP je kroz svoje godine izlaženja zauzeo utjecajno mjesto kao izvor svježih informacija, znanja, spoznaja i novih tendencija te je postao inicijator pitanja, propitkivanja, polemika i komentara sadašnjosti, prošlosti i budućnosti domaće i strane arhitektonske scene.

Designed.rs

Designed.rs je online magazin posvećen dizajnu, pionirski projekt pokrenut u Srbiji, koji je nakon šest godina postojanja postao referentna platforma za komunikaciju.

Just Zagreb

Just Zagreb prvi je specijalizirani portal na engleskom jeziku o Zagrebu, događanjima i ljudima u njemu, podjednako namijenjen stranoj i lokalnoj publici. Može se nazvati turističkim portalom, no teži biti puno više od toga. Portal ažurno prenosi vijesti, događanja i servisne informacije potrebne za ugodan i iskustvom bogat posjet Zagrebu, no cilj mu je pronaći i ispričati priče iz lokalne zajednice, priče pojedinaca koji grad čine onim što jest, kako bi otišao iza klasičnih turističkih kulisa i svijetu predstavio grad koji nije samo sve popularnija turistička destinacija, već i mjesto ugodnog življenja, kreativnih i angažiranih ljudi, grad bogate povijesti, raznolike kulture, mladih poduzetnika i vrhunskih umjetnika. Just Zagreb je portal sastavljen od ljudi koji vole svoj grad i koji tu ljubav, njegov neotkriven potencijal i raznolikost, žele podijeliti sa svijetom. Naš misija nije da ljudi posjete Zagreb, već da ga osjete, onako kako ga mi osjećamo.

Croatia Airlines putni časopis

Hrvatska zrakoplovna tvrtka Croatia Airlines izdaje putni časopis Croatia s ciljem promicanja hrvatske kulture, baštine, prirodnih ljepota i različitih zanimljivosti iz zemlje, te uz promidžbu Hrvatske također nastoji informirati putnike i širu javnost o odabranim stručnim temama iz zrakoplovstva i života kompanije i pružiti potporu hrvatskom turizmu. Magazin, koji izlazi od 1994. godine, nerijetko omogućuje prvi kontakt putnika s našom zemljom pružajući im prve informacije o Hrvatskoj, a dijeli se također agentima i zastupnicima na svjetskim turističkim sajmovima, dioničarima, predstavnicima medija itd. Maštovite i aktualne teme iz časopisa praćene kvalitetnim fotografijama također su dio opuštajućeg programa koji se emitira na videosustavima u zrakoplovima tvrtke. Bitno je naglasiti kako časopis svojim vizualnim identitetom kao sastavnim dijelom vizualnog identiteta kompanije, uspješno prenosi nacionalna obilježja i tako pridonosi prepoznatljivosti naše zemlje u svijetu.

Yammat FM

Yammat FM čini iskusan tim radijskih profesionalaca koji je kroz protekla tri desetljeća proizveo neke od najpoznatijih, najslušanijih i najnagrađivanijih radijskih programa. Okupljeni pod imenom yammat fm, želi se nametnuti kao aktivan medijski partner lokalne zajednice i promicatelj europskih vrijednosti u svim segmentima društva. Yammat FM vjeruje da radio treba vratiti na njegove bazične osnove: istinitog informiranja, kvalitetnog sadržaja, otvorenosti za komunikaciju sa slušateljima, bolju integriranost u društvo i njegovu okolinu, i na kraju, ne manje važno, dobru i kvalitetnu zabavu.

B1 Plakati

Tvrtka B1 PLAKATI osnovana je 1998. g. Već tada su se marketing i promocija borili sa problemom zagušenosti komunikacijskih kanala. Klijenti su tražili nove načine dopiranja do točno definirane ciljane skupine. U moru istrošenih medija, tražili su inovaciju. Upravo na zadovoljavanju tih potreba nastali su B1 PLAKATI. Od samog početka bilo je jasno da je dizajn plakata presudan kako bi prenio poruku prema točnoj ciljanoj skupini. Plakat ne prenosi samo pisani tekst kao poruku, nego i osjećaj, emocionalnu poruku koja omogućava povezivanje s proizvodom. Istu poruku moguće je prenijeti na bezbroj načina ovisno o kreativnom rješenju plakata koje treba biti prilagođeno ciljanoj skupini. B1 PLAKATI pokrivaju razne ciljane skupine u svakoj od naših područja oglašavanja: u javnom prijevozu, obrazovnim i visokoškolskim ustanovama, u bolnicama, ljekarnama i domovima zdravlja, poslovnim tornjevima, veterinama, na plažama.

Presscut

Presscut d.o.o. je specijalizirana agencija za praćenje medija koja djeluje od 1989. godine prateći hrvatski tisak, Internet, radijske i televizijske emisije. Trenutno naše usluge koristi više od 500 aktivnih klijenata i poslovnih partnera, a kroz višegodišnji rad stekli smo bogato iskustvo u radu s klijentima različitih djelatnosti. U suradnji s našim partnerima u mogućnosti smo pratiti medije i iz zemalja regije (Slovenije, Srbije, BiH, Crne Gore, Makedonije, Kosova).

Presscut d.o.o. is a specialized media monitoring agency established in 1989. We monitor all Croatian media – print, Internet portals, radio and TV shows. Currently, more than 500 active clients and business partners use our services, and over the years we have acquired a rich experience in working with clients from various fields. In cooperation with our partners we are able to monitor media from countries in the region (Slovenia, Bosnia-Herzegovina, Macedonia, Serbia, Montenegro).

Medianet

Medianet je tvrtka specijalizirana za evaluaciju komunikacije, tržišna i marketinška istraživanja sa gotovo 20-godišnjom tradicijom. Kao jedina punopravna članica AMEC-a iz regije, tvrtka već dugi niz godina sudjeluje u kreiranju principa i standarda mjerenja učinkovitosti komunikacije na svjetskom nivou. Kao odgovor na potrebe tržišta i naših korisnika u suradnji sa stručnjacima konstantno razvijamo nove proizvode te alate i softvere koje koristimo u svakodnevnom radu. Kombiniranjem Medianetovih usluga medijske analize (utjecaj javne komunikacije na percepciju branda/usluge), analize interakcija na društvenim mrežama, mjerenjem iskustva, stavova i ponašanja potrošača (ispitivanje javnog mnijenja) te stvarne kvalitete usluge (mystery shopping) može se dobiti kvalitetna slika pozicije pojedinog branda i usluge među potrošačima.

Metricom

U vrijeme novih trendova komuniciranja, dominacije online i društvenih medija te real-time marketinga, predstavljamo alat koji medije prati i analizira u stvarnom vremenu. Pomoću Metricoma pratite najaktualnije događaje i reakcije ljudi samo nekoliko minuta nakon objave. Metricom indeksira više od 46.000 objava dnevno, svaki dan. Preko 6.000 članaka sa 185 regionalnih portala i preko 400.000 objava sa društvenih mreža (Facebook, Twitter, Youtube, Google +, Instagram) i foruma te komentare članaka sa portala. Alat se temelji na hrvatskom jezičnom modelu i samostalnom indeksiranju stranica koje se pretražuju, što nam omogućava veću točnost rezultata i brže izvještavanje. Metricom prati Facebook i Twitter profile isključivo iz regije i ručno ih odabire za bazu.